tisdag, maj 09, 2006

you give me fever


det här borde inte vara fysiskt möjligt, men jag är sjuk igen. vad behöver vi inte gå in på nu, men så himla kul är det inte. är sådär halvdelirisk av feber och försöker konstant att inte somna. skulle nog kunna sova i 3 dygn i sträck. och så är jag så där jobbigt känslig, så där när man får tårar i ögonen av kattungar och så vidare. jag tycker ju inte ens om katter. det värsta är ju att man känner sig så oattraktiv. vill nog inte att nån ska se mig nu. så ganska fel tillfälle att skaffa en inneboende, men det gör inget. nog gnällt. bloggar mer när jag mår bättre.

snart ska jag även ta tag i mig själv och koda om bloggen, men mitt internet är crapsegt, så det går knappt att ladda en sida. väntar därför lite med det.

förresten älskar jag hello kitty. saker jag äger med hello kitty-motiv:

  • pyjamas
  • mugg
  • karaff
  • pennställ
  • klistermärken
  • godis
  • 2 väskor
  • nyckelring
  • fickspegel

muggen och karaffen fick jag av anders. han älskar också hello kitty. han kommer hit nästa vecka!

Inga kommentarer: