söndag, maj 07, 2006

sova sova säng


jag har en svacka. och det är den bästa svacka jag någonsin haft. för det enda jag gör är sover. och jag älskar att sova.

igår hade jag min dag väldigt planerad. skulle ut och gå, och sen städa min lägenhet, laga lite god mat och sedan tillsammans med några andra ut på nation. men nej, inget av det hände. jag sov istället. jag vaknade vid 12 eller 13 någon gång. sen låg jag med min ipod och stirrade upp i taket väldigt länge, något som har blivit en vana den här veckan. jag städade i och för sig lite. fick undan lite disk och så. men annars inget. såg på match point. men jag tänkte: hmm, jag skulle ju kunna gå ut och festa, eller så är jag hemma och glor på tv och gör ingenting. det blev det sista, förutom att tv-gloendet inte gick så bra. skulle vänta på att nåt program på femman skulle börja, men då somnade jag, så jag spelade in det istället. sen sov jag hela natten nästan. vilken tid jag somnade? 20.00. åtta. sjukt. sen vaknade jag vid halv fyra på morgonen och var vaken ett tag. somnade väl vid sex igen och sov tills inte så länge sedan. galet. men skönt som sjutton.

idag ska jag försöka att fullfölja mina planer iaf. de är inte så avancerade. duscha, raka benen, umgås. inte gå nånstans. nu borde jag ju duscha. men jag ska nog kolla på mina inspelade program istället. (:

bilden är på stället där jag numera spenderar all min tid.

en till grej jag skulle göra var ju att byta färg på min blogg. men det kommer.

Inga kommentarer: