tisdag, maj 30, 2006

på det stora hela en bra dag


dagen började lite sådär. alarmet ringde för att jag glömt stänga av det, 06.30. posten väckte mig. hade inte kunnat sova natten innan så jag ville sova länge. men då ringer chefen och börjar fråga en massa. och så får jag sms. sen var det bara att gå upp. men jag segade runt riktigt ordentligt och tog en jätteskön dusch. åt spaghetti med tacoköttfärs och tomater. riktigt gott. sen gick jag till jobbet. och på jobbet! gick det jättebra idag. underbart. tjänade massa pengar. sen hängde jag kvar en stund och pratade med min chef. en kul prick. och efter det blev det hem till sista halvan av cityakuten. som faktiskt inte var så jättebra. men sen fick jag fina sms. sms är typ min hobby. skicka, få, analysera. och nu ska jag väl gå och lägga mig snart. jag skulle verkligen vilja ha ett badkar. min dag verkar kanske tråkig, men den var bara normal, och normal är någonting som händer väldigt sällan i mitt liv. så ibland är det uppskattat.

Inga kommentarer: