tisdag, maj 30, 2006

kärlek

jag kom på för ett tag sen att jag älskar väldigt många människor. så jag skrev en lista på alla jag älskar. den har jag liggande vid datorn hela tiden för att bli påmind om att jag faktiskt är rätt lyckligt lottad. det är inte vilka som helst som är med heller, utan människor som jag verkligen verkligen älskar och som verkligen verkligen älskar mig tillbaka. 28 stycken är med, och alla förtjänar att nämnas här. så... utan inbördes ordning:


  • mamma
  • pappa
  • larsa - mammas man sen typ 18 år tillbaka
  • karin - pappas sambo, med sin dotter alexandra på bilden, även med här.
  • anna - syster yster
  • markus - lillbrollan
  • jonatan - lillebror
  • alexandra - styvsyster
  • mormor
  • morfar
  • maggan - morfars fru
  • farmor
  • farfar
  • henrik - morbror, fast nästan utan mor
  • peter - en till morbror som har en hästensbutik
  • andrea - kusin
  • william - galen kusin
  • tilde - andreas och williams syster
  • micke - stora kusinen
  • wilhelm - kusin
  • gustaf - kusse
  • samuel - wilhelms och gustafs bror
  • vendela - syrra till de tre övre och alla är även barn till peter
  • faster
  • gabbi - kär kär darlingvän från gymnasiet
  • lotta - kompanjon i vått och torrt sen för alltid
  • richard - min allra längsta och bästa vän. 2 meter kärlek
  • carina med röda bilen - min alldeles egna tant

och jag är så otroligt stolt över alla de här underbara människorna.

Inga kommentarer: