måndag, maj 29, 2006

sömn schmömn


det är ju allmänt känt att jag är lite sjuklig av mig. det tycker jag oftast inte är så himla jobbigt, man vänjer sig. men något som är jobbigt är att man får biverkningar av mediciner och så vidare. som till exempel svårt att sova. som nu. det är lite jobbigt. men då kan man ju blogga lite istället. och läsa. just nu läser jag andra boken i serien liftarens guide till galaxen. och självklart så kan man ju lyssna på musik också. för tillfället får gamla hederliga foo fighters hålla mig sällskap. på tal om musik så har deportees en låt som heter cry cry cry med den underbara textraden:

well i read it on a t-shirt that they all think we're crazy

jag älskar det. men nu snurrar m.i.a.

dave grohl är ju för övrigt en av mina drömmän. även om jag inte gillar rökare.

Inga kommentarer: