måndag, april 10, 2006

snart påsk


snart är det påsk, och jag ska hem. på torsdag. min familj kommer inte hem från fjällen förrän på fredag, så jag har huset för mig själv i alla fall en natt. då blir det förhoppningsvis piano. mycket piano. sen är det ju då påskhelgen, då lär det bli väldigt mycket mat och godis. kan rulla ner till lund sen. för hit kommer jag tillbaka på måndagen, då jag ska på mejeriet! 100% osignat, ska bli jätteroligt. få se lite lokala talanger.

jag har insett att jag har fullt upp i 2 månader. den här helgen är det påsk, helgen efter det får jag besök, helgen efter det kommer lotta hit och det är valborg, sen ska angelica flytta hit och vi ska till eksjö. sen lär det ju vara ganska mycket jobb och party. which reminds me, jag måste ta kopia på nyckeln.

idag vaknade jag klockan 8. det var inte så roligt, särskilt när man inte kan somna om sen. men då kan man ju alltid sitta här och uggla ett tag. tog en lång, skön, välbehövlig dusch. mitt nya shampoo luktar jättegott. det är nice.

något helt otroligt bra med att åka hem, är ju att jag får träffa min favvofilippa. the dog. också känd som världens mest oentusiastiska hund, av mina vänner. men de har inte sett alla sidor av henne. för hon är bäst!

Inga kommentarer: