söndag, april 09, 2006

idag är det söndag igen


vaknade otroligt bra idag. ett stort minus bara att jag har så jäkla ont. skriver fel hela tiden. men ikväll kan jag ta lite smärtstillande igen. sen var det väl inte helt underbart att vakna upp med blåmärken på halsen. menmen, det är sånt man får ta.

igår var jag och angelica ute på herkules. vi var jättedragna när vi var hemma hos mig. men på grund av extremt små resurser hade vi bara råd med inträde och 2 cider när vi kom dit. så vi var ganska nyktra. men andra var desto mer berusade. vi blev ju då uppraggade av 2 härliga 40-somethings med träningsbyxor. jag slapp i alla fall bli kysst på handen, men angelica hade inte den turen. tyvärr. dansande blev det i alla fall. och stalking av killar i randiga tröjor. sen gick vi till mcdonalds och halvfylleåt lite cheeseburgare och så köpte vi chips. när vi kom hem blev det ju självklart, precis som innan vi gick ut, en massa tittande på the poodles. jag fick även chansen att leka sjuksköterska eftersom vissa tyckte att fågelvägen var en bra väg hit. på det stora hela hade jag en väldigt roligt kväll, och natt. och så kom vi ju in på herkules igen trots 22-årsgräns! jag impar mig själv. vi lyckades väl verka nyktra och söta. men snart får jag mitt studentleg och då kommer jag in överallt!

idag blir det en sån där härligt sunkdag. jag har chips, flädersaft och duntäcke. och en massa dåliga filmer. kan det bli bättre?

bilden är på angelica

Inga kommentarer: