måndag, april 10, 2006

skovskovskov


och inte uppskov. utan elakt jäkla reumatikerskov. har uront. och är urförbannad på det. här har jag gått omkring och låtsats vara oreumatiker så länge, och så kommer det här. jag vill verkligen gnälla. och inte har jag nån att krama heller. förutom min kudde då. då kanske ni tänker "men hallå, hon har ju sunken och bob". men försök krama en hamster. eller 2 för den delen. mitt vänstra ringfinger har ökat 3 gånger i size. fett äckligt. tur att jag inte har några förlovningsplaner inom den närmaste tiden. och så har jag en bad hair day också. så snart ska jag gå och köpa chips, och sitta framför cityakuten och csi ikväll och tycka synd om mig själv. jag ser verkligen fram emot det. not. usch vilket negativt inlägg.

nu till lite positiva tankar. har bestämt mig nu för att jag åker hem på torsdag. det är framsteg. har även fått min lönespec som inte var så uppmuntrande men det är ju pengar i alla fall. idag har jag sökt ett jobb. jag kom upp tidigt idag. och om en vecka ska jag på mejeriet. undrar om man orkar med 4 timmar tåg och stå upp på konsert. funderar på att åka tillbaka till lund på söndag istället. men jag vill ju träffa min familj lite också. svårt det där.

det är tur att jag och lotta kan sitta på msn en heeeeel dag och tycka synd om varandra. då är man riktiga vänner. bara att sitta och stata the obvious: boys are stupid, throw rocks at them. fast nu är ju faktiskt inte alla det. men många.

lägger med en bild som visar vilken vacker omgivning man är i på ett sjukhus.

Inga kommentarer: