lördag, april 08, 2006

förvirrat


idag är hela mitt huvud fullt av bomull. kan inte riktigt sätta fingret på varför. har väldigt mycket att tänka på och sen har jag ju inte direkt sovit heller. men lite kul är det. har inte koll på någonting. därför skulle det vara väldigt dumt av mig att bli berusad ikväll. men jag är väl dum, för full tänker jag bli. och dansa som en tok tänker jag också göra. tighta jeans, tight linne, ballerinaskor, söt kofta och lockigt hår. sen är jag redo för allt. yeah. om jag dricker när jag inte sovit ordentligt så blir jag lite halvvild, vilket säkert är kul för alla runt om mig. så lär det ju bli ikväll. kan bifoga en fin bild på mig och mina vänner väldigt fulla. det var 2 dagar efter studenten förra året, hemma hos mig.

det ska bli kul att se sen när jag är mindre förvirrad om det här inlägget över huvud taget hade nån substans eller nåt samband. men det kan jag inte riktigt räkna ut nu.

nu ska jag kolla på fran! puss!

Inga kommentarer: