onsdag, oktober 01, 2008

oktober är alltid en utmaning


med oktober kommer många grejer. höstlunken, vackra träd, sjukt snygga kläder i affärerna. ledan kanske. för mig kommer ju massa ledont också, vilket är mindre kul. så jag får jobba på så gott jag kan hemifrån, med både jobb och plugg.

men! en fin grej med oktober är ju att det är månaden då vi uppmärksammar bröstcancer. den rosa månaden helt enkelt... så! förutom att skänka pengar tänker jag även ha rosa naglar resten av månaden. för att påminna mig själv lite, och för att det är så fint! kul om nån annan hänger på också. gabbi är först att utmanas! vill se bild också. finns ju massa fina nyanser av rosa, jag börjar med bubbelgumsrosa - min favvo.

1 kommentar:

gabriella sa...

Bra idé! jag antar utmaingen från och med fredag;) Har inget rosa nagellack här men det ska absolut inhandlas innan helgen!