söndag, oktober 08, 2006

shame on me


jag har varit en dålig bloggare, ska bättra mig. helgen har varit bra. bra i genomsnitt alltså, för fredag var fantastisk och igår var okej. jag slog rekord i fart i fredags.
  • 17.38: hemma.
  • 17.40: på sibylla och försöker köpa en korv men korvgubben kommer aldrig till luckan. tar jäääääättelång tid.
  • 17.45: på väg för att hämta biobiljetter.
  • 17.55: på sf. och det är kö!
  • 17.58: har hämtat biljetterna. hann i tid! bestämmer mig för att gå till citylivs.
  • 18.05: kommer ut från citylivs. helt otroligt. köpte massa godis och en festis. ska träffa snyggot kvart över så tänker att jag går till jobbet så länge och hämtar mitt paraply. när jag väl kommer dit måste jag superkissa, så det gör jag.
  • 18.13: vid bion igen. oh my god. superspeed. så jag ringer angelique en stund.
  • 18.15: sagda möte sker. herregud. jag är helt otrolig. inte dåligt knallat för en reumatiker.
vi kollade på på andra sidan häcken. den var helt okej. känns som att den snott en hel del från andra filmer, typ hoodwinked. som för övrigt är helt sjukt bra. twitchy är min all time favorite, han är typ jag. jag får mycket gjort på kort tid, kolla här ovanför liksom. på bilden ser ni hammy, twitchys kopia.

igår gjorde jag typ ingenting, kollade bara på gilmore girls. hela säsong 1. fast jag hann inte hela, så jag tog de sista avsnitten idag. idag har jag jobbat, gick lite halvtaskigt. men vi har nya roliga människor på jobbet! kulkul. sen gick jag och handlade. fast först fikade jag med snyggot. han hjälpte mig låsa. ganska snällt faktiskt. så nu har jag ätit tacos och en alldeles för gammal munk (jävla hemköp). och nu blir det the 4400 och lite gurka med dipp. laters amigos!

Inga kommentarer: