tisdag, oktober 10, 2006

frågor man ställer sig själv

mycket snurrar i huvudet idag. här är några av frågorna jag vill ha svar på, men som jag aldrig frågar nån:
  • hur gör man egentligen för att bonda? hur delar man med sig utan att känna sig som den mest ego människan i världen? för det brukar jag nämligen göra. även om jag inte tycker det om andra människor. jag har dåligt samvete för ALLT.
  • varför är jag så besatt av nicole richie och paris hilton? jag tycker inte ens om dem...
  • hur bryter man den onda matcirkeln? man är helt slut för att man inte ätit, men för slut för att göra mat.
  • vad ska jag göra med mitt liv?
  • jag ska göra ett så kallat begåvningstest. varför gick jag med på den dumma idén?
  • ska jag läsa på lite om deportees innan jag ska se dem, på torsdag, så att jag vet allt om dem? eller är det bara psycho.
ja, vad ska man göra med allt?

Inga kommentarer: