torsdag, augusti 10, 2006

soundtrack of my life


inspirerad av lotts inlägg igår. som iofs var inspirerat av ett av mina inlägg. men idag har jag en väldigt liten spellista i min spelare som passar mig verkligt bra just nu. så här, soundtrack of my life today:

dixie chicks - not ready to make nice
dixie chicks - the long way around

gnarls barkley - crazy

gnarls barkley - smiley faces

keane - bend and break

keane - can't stop now

keane - is it any wonder

tim curry - sweet transvestite
the mo - all the time (what's that about)

the police - every breath you take

the police - roxanne

tomas ledin - en del av mitt hjärta
black label society - whiter shade of pale
lasse berghagen - han tog av sig sin kavaj

the roots - the seed 2.0

nelly furtado - maneater
caesar's (palace) - fun & games

ja, väldigt blandat, men himla mysigt. och nej, tomas ledin är inte töntig. han var min idol när jag var 7. och bilden är på ebbot från soundtrack of our lives. så det säger ju sig självt. och ja, jag lyssnar fortfarande på caesar's palace. ibland. för jag är 14.

Inga kommentarer: