fredag, maj 05, 2006

veiron i ottan


är ju inte direkt jag, men jag vaknade utvilad och härlig.

har sovit i cirka nio och en halv timme. perfa. och morgonens låt är ju helt klart son's gonna rise med citizen cope.

snart ska jag gå och göra lite the och rostat bröd med jordnötssmör och jordgubbssylt. för lotta lyckades få mig att köpa jordnötssmör. bästa draget ever. och så har jag fått jordgubbssylt av angelique som är mycket godare än min squeesyflaska, så jag fläskar på ordentligt med den. alltså, den perfekta frukosten.

tjejen på bilden är ju då jag som en south park-figur. som jag själv skulle göra mig. det finns en mycket fulare, som en annan person har gjort. men jag tycker om mig bättre så här, den stämmer liksom. faktiskt nästan precis hur jag ser ut nu. förutom att jag har ett linne. och har skippat plåstret för en gångs skull. men annars så är det dead on.

Inga kommentarer: