tisdag, april 04, 2006

walker, texas ranger



chuck norris är en finfin kille. finns det nåt den mannen inte har? men här är ett fakta på hans sida som jag inte vet om jag ska oroa mig för. döm själva.

Chuck Norris once round-house kicked a salesman. Over the phone.

kanske inte borde ringa chuck. (uttalas shukk.)

liten uppdatering på poodles. jag och angelica ska till eksjö 6 maj och kolla på dem på nåt hotell nånstans. och vi har hört från säkra källor att kicken hånglar med vem som helst... och hångel är ju aldrig fel. undrar vad kickens inställning till groupiesex är? sen ska ju jag och angelica till sölvesborg i juni också. sölvesborg ligger i blekinge tog lotta reda på åt mig. sweden rock är ju där. och där ska poodles spela. tillsammans med bland annat porcupine tree och backyard babies.

förresten så tycker jag att det är hysteriskt roligt att sångarna i kent och hardcore superstar heter likadant. nån annan som gör det?

1 kommentar:

charlotta sa...

jättekul! du och jag har samma humor...

om backyard babies spelar där samtidigt... kan inte du ha sex med dregen åt mig då?

puss