onsdag, april 05, 2006

vispgräddsflygplan


jag vaknade jättebra idag. har verkligen kunnat sova inatt och så har jag drömt jätteroligt. jag och en kille till hängde ihop med stålmannen, men stålmannen kunde inte flyga, utan han hade ett flygplan. som kunde bli osynligt. och det här flygplanet drevs av vispgrädde. och så fanns det massa bad guys i drömmen som vi kämpade mot och så gick flygplanet sönder! vispgrädds- och flygplanstekniker som jag är så fixade jag ju flygplanet. men då blev stålmannen tillfångatagen! så jag fick flyga planet över atlanten. sen kom jag hem till vårt gamla hus i lagom tid till att träffa min faster från schweiz och hennes familj. slutet gott allting gott.

nu kanske ni undrar hur kristian luuk kommer in i allt det här. men han kom upp när man bildgooglade vispgrädde. strange. och så ser han ut lite som en bad guy på den där bilden.

nu blir det el duscho. ha världens bästa dag, för det ska jag ha!

Inga kommentarer: