torsdag, oktober 04, 2007

kanelbulls

självklart har jag ju bakat kanelbulls. det är ju ändå kanelbullsdagen. och nu står det syltkakor i ugnen. har inte tagit några kort men så här såg det ut förra gången jag bakade.


lägg märke till den fina kakbrickan som jag fick av gabs!

annars inte så mycket nytt. allt gör ont typ. och det är ju inte så kul. å andra sidan har jag tokkul på jobbet och jobbar jättemycket. och sånt stör ju inte direkt. idag ska jag bjuda på kanelbullar på jobbet. men jag tror att de ska få jobba lite för det.

update: haha, 40 kakor och alla blev missbildade. så blir det ju alltid när jag bakar. men gott, så jag kan leva med det!

skriver mer sen kanske. det här blidde ju jättetråkigt. eller oh, vänta! ska börja med en dagens.

dagens youtube: min favvo, evolution of dance såklart. kollar ungefär 2 ggr om dagen.

Inga kommentarer: