tisdag, oktober 23, 2007

jag är så jävla cool

jag läser ganska många bloggar, ganska många gånger om dagen. och idag insåg jag, fyfan vad jag är cool jämfört med de flesta. här kommer en lista med några punkter på varför jag är så cool:

  • jag har asgrym musiksmak
  • jag stavar rätt 99.999% av tiden. på typ alla språk jag kan (2).
  • jag har sjukt snygga kläder. kolla hästarna på klänningen liksom. och jag har de snyggaste stövlarna i lund.
  • jag är jätterolig. need i explain?
  • jag lagar supergod mat. idag har jag bakat scones och en pututisgratung står i ugnen.
  • jag har en såå snygg pojkvän. som när han ser puckobilden ovanför frågar om han kan få den. <3
  • jag är snygg! ibland i alla fall.
  • mitt hår är coolt.
  • jag har typ världens bästa hamster, och hund.
  • jag spelar instrument!
så, det får inte bli för mycket av det goda.

det här är en liten utmaning jag har skapat. så charlotta, lägg ut den coolaste bilden du har på dig själv och skriv en lista på varför du är så jävla cool!

Inga kommentarer: