söndag, oktober 21, 2007

back to the roots


sunken har bestämt sig för att gå tillbaka till sina ökenrötter. så han vägrar numera att bo i sitt hus. han bygger istället ett bo av hö. han släpar in allt möjligt i det där boet. eftersom jag tror att han ska dö snart och har trott det i ett halvår matar jag honom med allt han gillar. så i boet finns det kakor, tacoskal, mackor och chips. och så lite annat smått och gott. det var en väldigt livsomvälvande upplevelse för sunken det här, när jag började köpa hö. han gillar det definitivt. och finns det nån annan som har en hamster som vill bli kliad på magen?
för övrigt har jag varit bloggfrånvarande för att jag lyckades slarva bort lösenordet. men nu är det löst!
som en vis person en gång sade; ibland behöver man tid för att reflektera. och idag är nog min tid för reflexion. har gjort några ganska stora val här på sistone, och jag behöver tänka. jag tror jag har ett nytt motto iaf! it ain't over until the sailor sets sails. fint.
dagens youtube: the italian man. så kul.
och dagens skiva: night at the zoo med the mo. den tar liksom aldrig slut!
dagens personer: charlotta. och arvid. för att jag älskar er.

Inga kommentarer: