onsdag, april 18, 2007

been there, done that, wrote a song about it

så var man igenom den här pärsen också då. bring on the next one. eller nä, vi väntar lite...

klockan är snart halv ett, och jag kan bara tänka på att jag fortf inte sett dirty dancing idag. måste se den.

jag är ganska dålig på att ta emot komplimanger. jag har blivit hundra gånger bättre, men fortfarande ganska dålig. något jag är KASS på är att ta cred för saker som inte känns helt hundra. som att jag skulle ha fått nån att omvärdera sitt liv, eller sitt förhållande. det låter ju inte helt sant. men det är ju fortfarande smickrande. och fint. särskilt när jag är andra halvan i det förhållandet.

men jag måste säga att det känns ofantligt mycket bättre att vara i ett kärleksfullt förhållande utan utgångsdatum än det motsatta, där jag befann mig igår. har jag inte sagt det förut? mitt liv är en bergochdalbana.

signed off by den perfekta flickvännen. <3

Inga kommentarer: