måndag, november 06, 2006

mässhelg

i helgen har det inte varit något allhelgonafirande. jag har stått på mässa. och sålt sålt sålt. böcker och prenumerationer. gick upp innan halv fem i fredags morse för att ta taxi till sturup, och sen var det full rulle hela dagen. vår danske chef mötte oss nere i hotellreceptionen med gylfen vidöppen och sin kundservicetvilling i släptåg. sen på kvällen däckade jag vid halv tio nånting. och sov i tio timmar. nästa dag samma visa. men då lyckades jag iaf följa med på några aktiviteter på kvällen, som middag hos morfar och rockbowling. och jag strikade! flera gånger.

igår när jag kom hem satt världens bästa och väntade på mig i soffan. hamstrarna var matade och all disk diskad och undanplockad. helt underbart. och inte behövde jag sova själv heller. så jag har helt enkelt haft en fantastisk helg.

Inga kommentarer: