tisdag, november 28, 2006

lill-babs

trots lite komplikationer så har igår och idag varit underbara. igår åt jag god mat med gott sällskap och kollade på läskig film. det blev till och med så att vi gick upp och åt rester vid 2. idag har bara spenderats i sängen med att mysa och kolla på film. både love actually, lilla sjöjungfrun och will & grace har hunnits med. nästa film får nog bli skönheten och odjuret. jag har pippi på tecknat. animadårpippi till exempel.

dagen har inte bara varit lat. jag och lotta har även döpt min blomsterpinne. den heter nu agaton. det är passande.

nu ska jag krypa ner i soffan och glo på ett herrans liv! fredrik reinfeldt är med och han är ju alltid rolig. såg förresten att robban gustafsson ska ha nån slags julkalender på 5an. "norsk multikulterell julkalender". hmm... kan kanske bli kul. om ni undrar varför jag har lill-babs som titel så är det för att det är ungefär jag låter just nu. pajiga luftrör... tjipp!