tisdag, augusti 01, 2006

spy schmy säger jag.


jag har upptäckt att jag inte är ensam om mitt schm längre. hmm... är jag så ordmäktig? haha.

iaf. som fortsättning på gårdagens blogginlägg, vad kan göra mitt underbara liv ännu underbarare? extrem spysjuka? ding.

jag ska göra 2 listor har jag kommit på. 2 högst personliga listor. måste bara fila lite på dem. den ena ska vara min sommarlåtlista. och som de flesta vet så visar ju musiken vi lyssnar på ungefär hur vi mår. så det lär bli intressant. sen blir det en det här visste ni inte om mig-lista. sånt är kul.

och vad händer i höst? bara plugg och jobb. och, självklart, bond. jag ska spöa alla. särskilt den lille wu-mannen.

och pierce är bästa bond nånsin, förlåt lotta. men han är det. älska pierce. han är så snygg.

1 kommentar:

charlotta sa...

Jag kommer aldrig att förlåta dig.

ALDRIG!

http://www.seanconnery.com/