måndag, augusti 07, 2006

sommar

nu är ju min sommar tekniskt sett slut, eftersom jobb börjar och plugget ska sättas igång. så hur har min sommar varit då? den har varit speciell. inte som någon annan sommar jag har upplevt. för det första har jag inte rest utomlands, vilket jag har gjort varenda sommar i mitt liv. sen har jag nästan uteslutande umgåtts med min familj på landet, vilket skulle ha varit en omöjlighet förut. men den har ändå varit himla bra, med flörter, lite äventyr och en gnutta kärlek. tyvärr har jag även tvingats inse en massa saker. som att ibland går saker och ting inte att laga, hur mycket man än vill. även om jag önskar det kan jag ju inte bestämma hur jag känner det och hur andra känner. och det är ju lite synd.

men jag har ju i alla fall haft min flört på ica. abbe... mm. nästa sommar sätter jag nog in en stöt. det här var bara uppvärmning.

men min sommar har i alla fall varit bra! en riktig avkoppling precis som somrar ska vara. jag har susat runt på fyrhjuling, försökt mig på nakenbad tills jag såg en igel och blev rädd, spelat pingis och blivit väldigt väldigt myggbiten. jag hoppas att alla har haft en minst lika bra sommar som jag.

Inga kommentarer: