torsdag, augusti 31, 2006

snabba ryck


allting bara ändras fram och tillbaka. nu ska jag visst bo kvar. känns himla bra eftersom jag har världens finaste lägenhet. jaha, då har jag boende, jobb och nån att tycka om. vad ska jag nu må dåligt över?

helgen blir hektisk men inte lika hektisk som jag trodde att den skulle bli. jag gillar verkligen faktumet att jag från och med imorgon inte har en enda stol i min lägenhet. men det löser sig ju. vem behöver sitta?

min bror har en bild av sig själv där han flexar på sin msn. utan tröja (och vi vet ju vad jag tycker om det). jag blev just kallad dudette. coolers.

idag saknar jag gabbi, så dagens låt får bli gabriellas sång med helen sjöholm. för övrigt älskar jag den filmen, så som i himmelen. när mikael nyqvist berättar för helen att han skrivit en sång bara till henne och hon säger "men, inte ska väl jag". bara att tänka på det ger mig rysningar. ett av de bästa filmögonblicken genom tiderna. det blev allt en repeat på den sången.

och jag som gett mig själv nyårslöften. inför hösten. dra ner på en del grejer. inget av det går väl särskilt bra. men känns bra gör det allt. jag gillar mina 3 laster. fast nu kanske de är 4. om en person kan vara en last.

det känns som att det här blir 5 separata inlägg. jag bjuder på det. och en bild. på gulltilde.

OKEJ!!!!!!! min bror har visst inte byxor heller på sig på bilden. bara kalsonger. jag spyyyyyyyyr.

Inga kommentarer: