fredag, augusti 18, 2006

låtar



ok, jag har 2 låtar nu. som en liten delning av vägen av liksom. det går antingen åt det ena eller det andra hållet. de här låtarna representerar varsitt håll. båda hållen funkar egentligen, likaså båda låtarna. jag vill ju egentligen att det ska gå åt ena hållet, men den låten är inte lika bra. en grej låtarna har gemensamt är att det inte riktigt finns nåt slut, så sen kan man bestämma själv hur det ska gå. de är himla lika båda två i handlingen när man tänker efter. så det kan ju bli på ett sätt så båda låtarna passar in.
låt 1: vintern över ån - lars winnerbäck
låt 2: en del av mitt hjärta - tomas ledin

nä, nu har jag tänkt på det här. det handlar ju inte alls om hur det skulle kunna gå. det handlar mer om hur det är. fast väldigt överdrivet då. jag är lite överdriven. men nu tar vi några låtar som beskriver mig just nu.

i'm not ready to make nice - dixie chicks
girls just wanna have fun - cyndi lauper

crying - poodles

jag vill gå hem med dig - lars winnerbäck
(tack lotta)
nu kan du få mig så lätt - håkan hellström

crazy
- gnarls barkley
you got what i want - graaf sisters

roxanne - police
(symboliskt då)
can't stop now - keane

bara ett axplock. och vad säger det här? jo, det bekräftar bara att jag är drottningen av blandade känslor och signaler. men det visste vi ju redan. smiley faces är förresten bästa låten på st elsewhere. som uttalas saint och inte sankt som de säger på reklamen.

Inga kommentarer: