onsdag, augusti 16, 2006

gnäll


måste få gnälla av mig lite, och jag har mycket att gnälla på, så vi tar det punktvis

  • börjar med cellgiftsbehandling igen efter sommaruppehåll. mår pärko. lukthallucinationer, skakande och illamående är bara små delar av det. blööö.
  • insåg idag att jag faktiskt ska jobba varenda helg hela hösten/vintern. fredagkvällar plus söndagar. kuuuul. jag har inget liv.
  • jag har slagit sönder min hand. en lös benflisa ligger och skvalpar mellan ring- och lillfingerlederna. yes, doktorn igen. men alltid när jag tror jag ska dö och känner mig jättesjuk så är det ingen som bryr sig. nu däremot, när jag bara rycker lite på axlarna, då blir alla jätterädda. fast jag blev lite paranoid när jag såg benbiten peka upp i huden.
  • jag måste sluta knäcka fingrarna så att inte handen pajar mer. det är svååååårt.
  • jag var jättesugen på chips och så köpte jag doritos. men fel sort!! inte alls lika gott. cool ranch ska det vara. inte nacho cheesier. puckopucko.
men nu är det slut på gnäll. jag har ju faktiskt cola. jag bjussar på en gammal godingbild också. säfsen 2004. evigheter sen. i samma mapp finns även 759 pussbilder. tänk när man var ung och galen. innan jag blev pda-fobiker. (pda = public displays of affection). korthårig var jag iaf.

Inga kommentarer: