tisdag, augusti 15, 2006

förlorare


jag är hon som hejar på förlorarna. igår till exempel, var det en man som mördade en ung tjej som kom i vägen. på csi då. men han hade det ju faktiskt inte lätt, så jag hejade på honom. självklart åkte han fast, för grissom har superkrafter, men jag kände med honom ändå.

men så kommer vi till knarkskandalen. mer eller mindre alla som är mer eller mindre kända har knarkat nån gång. snälla lägg ner. patrik sjöberg kan väl inte ha det så himla lätt? han har varit tvungen att landa från stjärnstatus och rekordkarriär. är det så himla lätt att stå emot då när nån erbjuder en nåt som får en att känna sig som en stjärna igen? och han har skrivit en jättefin ursäkt. han har ingen han är skyldig en ursäkt, förutom sig själv, och kanske även sin familj. jag tänker inte bli påverkad av alla moraltanter som har rätt att peka finger på vem som helst. jag hejar på patrik sjöberg. han är my guy. peace out.

Inga kommentarer: