torsdag, maj 25, 2006

åska


åska är mitt favoritväder alla kategorier. det är då man inser hur mäktigt det faktiskt är att leva. och till och med en sån här dag blir lite bättre. har inte mått topp idag alltså. jag får ju tyvärr ont i lederna av det här vädret, hur mycket jag än älskar det. och sen vill ju ingen vara med mig. men jag ska nog göra lite äppelpaj, och krypa upp i soffan eller sängen och läsa liftarens guide till galaxen.

jag bestämde igår att jag skulle läsa alla douglas adams' böcker med början idag. och då visade det sig, väldigt roligt nog, att idag är det towel day. som är en dag som firar douglas adams. väldigt roligt sammanträffande. väldigt konstigt. har alltid tyckt att jag är synsk. eller så var det cynisk. aja, jag har i alla fall börjat läsa nu, och det är helt otroligt bra. kan rekommendera till alla.

och för att må lite bättre poppar jag mambo med helena paparizou i stereon!

Inga kommentarer: