torsdag, maj 04, 2006

min fredag

















jag har haft en väldigt intressant och upptagen helg, och bästa sättet att berätta om den är nog att dela upp den i 3 delar. fredag, lördag och söndag. så nu är vi alltså på fredagen.

lotta kom ju då hit i torsdags eftermiddag, och då slappade vi bara hela kvällen med thaimat och lökringar, men på fredagen började det hända grejer. vi var på stan och shoppade i typ 4 timmar och när vi höll på att kollapsa av utmattning gick vi hem för att vila lite och sen gå in till stan igen för att dricka öl på arimans. men! på hemvägen blev vi dragna i håret och det slutade med att vi satt på gräddhyllan och alla förutom jag åt massa onyttigheter. jag nöjde mig med en hallonsoda. sen på kvällen hade vi ingen lust med arimans, så vi åkte till delfi. vilket man aldrig ska göra, i know. men vi gjorde det. och umgicks med lite trevliga människor. trötta som vi var orkade vi inte gå ut med dem utan åkte hem och kollade på pride and prejudice och somnade utmattade i min säng. dagen var väldigt lyckad tycker jag, då jag både fick ett picknickkit och en puss. och använda mina solglasögon.

Inga kommentarer: