onsdag, maj 24, 2006

drömmannen


jag är ju då en sån där extremt ytlig person. förutom när det gäller en sak. de killar jag tycker om. där går jag faktiskt mest på personlighet. eller, om det ska vara ett ragg, attraktion. jag attraheras inte alltid av de snyggaste killarna, eller dem med mest muskler. jag vill ha det där lilla speciella, som en blick, eller en tröja.

men nu har jag ju faktiskt ett ideal. som jag står mycket fast vid. det finns 2 personer som passar in i det idealet, den ena är dave grohl, och den andra är världens snyggaste kille. han heter det.

men så tänkte jag att det kanske tittar förbi en kille som passar in i mitt ideal, och då vill jag ju gärna träffa honom. så här är kriterierna:

  • du ska vara lång, helst över 1,90 m.
  • du ska ha mörkt, lite lockigt hår. det här håret ska helst vara lite halvlångt också, men absolut inte hästsvanslångt.
  • du MÅSTE ha raggarsträng.
  • du ska vara vältränad, men inte äckligt muskulös. gärna lite bredaxlad.
  • du ska spela ett instrument, helst flera. och lyssna på väldigt intressant musik.
  • du ska vara sjukt snygg.
  • du ska äga minst en randig tröja.
  • du ska ha hål i öronen.
  • du får gärna ha en tatuering. se lite farlig ut sådär
  • du ska ha en intressant färg på ögonen, typ mörkblå.
  • du ska kunna hålla uppe en diskussion om både böcker, filmer, religion och världen.
  • du ska ha snygga underkläder.
  • du ska tycka att jag är bäst i världen.

det här är ju då 13 kriterier. känns som att jag har glömt nåt. har du sju av dem kan du ju alltid höra av dig till linnnyren@hotmail.com. har du alla kan du ju alltid gifta dig med mig.

Inga kommentarer: