lördag, april 01, 2006

ny blogg, nytt liv


ett första inlägg borde vara ett bra ett. sånt är jag nog inte bra på.

för er som inte känner mig heter jag linn i alla fall. jag har 2 hamstrar, en lägenhet och inget körkort.

hamstrarna har varit på semester men igår kom de äntligen hem. och som jag har snackat om dem på jobbet så lär ju folk stå i kö nu för att få träffa dem. eller nej, just det. det är väl bara jag som är en nästan-tjugo-åring och tycker hamstrar är kul. fick ju höra senast igår att jag är som en femåring. och jag tar det som en komplimang.

snart kommer angelica hit och ska softa framför my name is earl och jag funderar på att tvinga henne att se blues brothers, trots att jag redan sett den en gång idag. och tänker se den imorgon. jag ska nog gifta mig med john belushi när jag har kommit till himlen.

Inga kommentarer: