söndag, april 02, 2006

en sån där dag


jag har nog den bästa dagen jag har haft på länge. alla tidigare spänningar har släppt och jag kan verkligen slappna av. har städat lite i min lägenhet och dansat till schlager med öppna fönster och bara känt mig lite lycklig. varit ute och promenerat i det fina vädret, våren börjar komma till lund. skulle ha fått besök, men det blev inställt, så jag har bara legat och gosat i sängen hela eftermiddagen. och mina hamstrar är hemma! blir lika förvånad varje gång jag kommer in i vardagsrummet och de är där. och inatt kanske jag kan få sova!

den enda setbacken var ju att det inte fanns nåt korvbröd på ica, men jag köpte chickybits (i vanlig ordning), och nu ligger de i ugnen och väntar på att bli uppätna. har till och med kvar vitlökssås efter den goda kebaben igår. jag älskar mitt sibylla. jag börjar upprätta ett förhållande med sibyllatanten, hon är riktigt nice. hon lade kebabsåsen i en bytta bredvid. bara det liksom!

och så längtar jag som en tok till valborg! då blir det jag och lotta i parken med picknick och maaaassa sprit. jag ska ha en blast. ta skydd redan nu. jag och lotts är på gång.

jag bjuder på en vacker bild.

1 kommentar:

charlotta sa...

Det kommer bli så sjukt jävla bra på valborg!

sjukt jävla bra!

Puss